bazaarbargh.ir

جامع ترین فروشگاه برق و الکترونیک

bazaarbargh.ir

جامع ترین فروشگاه برق و الکترونیک

تیم متخصصین بازاربرق با پانزده سال سابقه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکترونیک و ده سال سابقه تولید لوازم برق و روشنایی ، گرد هم آمده است تا از جامع ترین سایت تخصصی برق و الکترونیک ایران رونمایی کند .

این سایت در نظر دارد درعین ایجاد فرصتی مناسب برای رقابت سالم و پویا بین همکاران ، تولیدکنندگان و واردکنندگان گرامی در سطح بین المللی ، بهترین و جامع ترین خدمات را برای مشتریان نیز فراهم اورد .

تولیدکنندگان و واردکنندگان محترم در صورت تمایل می توانند در جهت بهبود در فرآیند فروش و بازاریابی محصولات خود ، از سایت جامع بازار برق استفاده نمایند. سایت بازار برق در نظر دارد در جهت برند سازی گامی بلند و عملی بر دارد.از این رو قصد داریم از تولید کنندگان داخلی که تمایل به فضایی برای بهتر دیده شدن دارند حمایت به عمل آوریم. امید است این اقدام عملی گامی کوچک در جهت بهبود هر چه بیشتر تولیدات داخلی باشد.

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی بازار برق بر این هدف است که مقالاتی با موضوعات مختلف در زمینه قطعات  پسیو و اکتیو الکترونیکی را به کاربران خود ارائه دهد. موضوعاتی از قبیل:

 

 

سون سگمنت چیست

UJT چیست

انواع کلید و سوئیچ های الکترونیکی

فتو دیود چیست

انواع سنسور دما

مقاومت نوری LDR چیست

فتو ترانزیستور چیست

دیود شاتکی چیست

ترمیستور چیست

وریستور چیست

دیود خازنی چیست

کریستال کوارتز الکترونیک

ترانزیستور به عنوان سوئیچ

سلف چیست

زوج دارلینگتون

ترانزیستور IGBT چیست

دیاک چیست؟

خازن تانتالیوم چیست

ترانزیستور ماسفت چیست

ترانزیستور اثر میدان JFET

دیود زنر چیست

ترانزیستور NPN

ترایاک چیست

تریستور چیست

ال ای دی چیست (LED)

ترانزیستور چیست

دیود چیست و انواع آن

RFID چیست

آشنایی با ربات ها

خازن چیست

مقاومت چیست

 

 

اگر مقاله ی مورد نظر خود را در بین موضوعات ارائه شده نیافتید می توانید در بخش انجمن سایت موضوع موردنظر خود را درخواست نمائید، تیم بازار برق در کوتاهترین زمان مقاله درخواستی شما را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد.


فتو ترانزیستور چیست

طراحان الکترونیک انتخاب های زیادی جهت استفاده از قطعات حساس به نور دارند. در حالی که دیودهای نوری بسیاری از نیازها را رفع می کنند، ولی فتو-ترانزیستورها هم برای برخی از کاربردها بسیار مناسب هستند. این قطعات دارای بهره ی بالایی بوده و قیمت انواع استاندارد آن پائین است. این فتو-ترانزیستورها می توانند در بسیاری از کاربردها استفاده شوند.

سالها ایده ی فتو-ترانزیستور مورد بررسی قرار گرفت. اولین بار ویلیام شاکلی در سال 1951 این ایده را پیشنهاد داد. کمی بعد ترانزیستورهای عادی کشف شدند. این تنها دو سال قبل از آن بود که فتو-ترانزیستورها معرفی شوند. از آنجایی که فتو-ترانزیستورها در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند، توسعه ی آن ها تا کنون ادامه یافته است.

ادامه مطلب ...

برای مشاهده مقالات بیشتر به سایت بازار برق مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی